måndag 1 januari 2018

Layouter 2017

En liten tillbakablick på layouter som jag gjorde 2017 (länkarna leder till blogginläggen där det kan finnas fler bilder)

Haute couture gjordes till en tävling hos Pyssloteket



Till Vi 2 så använde jag mig av en skiss från Veckans skiss



Vårt julbord 2015 gjorde jag till en utmaning hos Veckans skiss



Nästa layout är gjord med ett foto från yngsta dotterns graduation 2017 - Jack och Johanna



Eftersom jag fyllde jämt 2017, så fick jag en härlig dag med mellandottern i födelsedagspresent. Från den dagen gjorde jag layouten Sara och mamma



Maken och hans kompisar gjorde två utomhusspelningar i somras och från den ena spelningen så gjorde jag en layout inspirerad av Shimelle Laine - Brownies



Svärfar och maken brukar ta en tur med bilen och ett favortiställe är Hjälmare docka



Kasta loss mot Gårdarike handlar om ett besök på vikingamuseet i Stockholm



Strängnäs i vinterskrud kommer från en tävling hos Pyssloteket



Även Remus kommer från en tävling hos Pyssloteket

Inga kommentarer: