fredag 28 juli 2017

Everything Art's online kurs Wanderlust 2017 - juni

I juni fortsatte vi med vårt hemliga projekt och dessutom fortsatte kursen.

Första veckan i juni så var det ingen vanlig kurs utan en intervju med Anna Dabrowska aka Finnabair.

Andra veckan så var läraren Vicky Papaioannou och jag gillade hennes stil riktigt mycket. Det här är den sida jag gjorde utifrån hennes lektion



Tredje veckan så var det dags för vår Wanderlust book där prompten den här gången var I collect... Utmaningstävlingen handlade om att skapa något med ett hittat objekt.

Så här blev min Wanderlust Book den här gången



Fjärde veckan så pratade Jamie om verktyg som man kan använda när man håller på med metallarbeten som man kanske vill inkludera i sina mixed media alster.

Kasia använde sig av paper clay för att göra en plakett. Jag har ingen paper clay och är inte riktigt säker på att jag kommer att använda den, så för tillfället så hoppar jag över det här.

Femte veckan så var det Rae Missigman som visade hur man kan göra en egen art journal. Inte heller det här lockade mig till att göra något.

Inga kommentarer: