fredag 20 januari 2017

Grattiskort – Pyssloteket cyber crop

En av utmaningarna i Pysslotekets cyber crop var att göra ett manligt grattiskort utifrån en bingorad. Den raden som jag skapade efter är diagonal.

Så här blev mitt bidrag till utmaningen



Här är instruktionerna som vi fick till utmaningen

Reglerna är enkla; du skapar ett kort och försöker pricka in minst fyra av sakerna nedan som ligger på raden; horisontellt, vertikalt eller diagonalt. Kortet ska även ha ett maskulint tema.

Thereses regler:
Här kommer en utmaning som är klurig även för mig! Jag tycker det är jättesvårt att göra kort till männen i min omgivning, det blir alltid lite barnsligt eller mer tjejigt än vad jag tänkt mig. Så passa på att göra kort för kommande födelsedagar eller andra tillfällen då någon man ska uppvaktas. Jag ser verkligen fram emot vad just du kan hitta på utifrån temat och bingobrickan nedan!

Inga kommentarer: