onsdag 12 oktober 2016

Minialbum gjord med toarullar och Graphic 45 Typographic papper

Det här är ett minialbum som jag gjorde för några år sedan.

Grunden till sidorna i albumet är toapappersrullar som jag hade pippi att skapa med just då.

Jag har gjort olika fickor och taggar, allt klätt med Graphic 45's Typograhic. Jag färgade också en massa blommor som jag sedan satte ihop. Jag blev besviken på resultatet av blommorna så albumet har legat till sig under några år.

Nu under våren bestämde jag mig för att sätta dit blommorna ändå och tycker att det blev ett helt OK resultat.

Framsida



Rygg är ungefär 5 cm bred



Baksida



Albumet sett uppifrån



Insidor som även har fickor med taggar















Taggarna som sitter inuti toarullarna. Baksidorna av dessa taggar är helt svarta så att man kan sätta dit fotografier.

Inga kommentarer: