måndag 21 mars 2016

Everything Arts online classes Wanderlust januari 2016

I år har jag satsat på att lära mig mera om mixed media. Först var jag litet tveksam till detta, men jag är glad att jag hängde på. Det är Everything Art som kör en kurs som heter Wanderlust 2016.

Under januari har vi gjort två delar av vår Wanderlust art journal. Vi har gått igenom penslar och pennor. Vi har ritat mandala och stilleben. Vi har gjort travel journal med doodling. Vi har också analyserat en målning. De som ville har tävlat om en vinst. Sist men inte minst har vi börjat på vårt hemliga projekt, som inte får visas förrän det är klart i slutet av det här året.

Wanderlust art journal

Den första



Den andra



Travel journal

Den här blev det många bilder till så jag har samlat dem till två foton





Mandala



Stilleben

Den lilla



Den stora



Pennor



Inga kommentarer: