måndag 11 januari 2016

Minialbum och altrat 2015

Under kategorierna Altrat och minialbum har jag bloggat nio gånger under 2015. Men sex av blogginläggen visade sådant som jag gjort redan under 2014. Under året hakade jag på Documented Life Project (Art to the 5th). En gång i veckan kom ett nytt ämne som man skulle skapa något om. Om du är nyfiken på vad jag bloggade från det så finns det en kategori i högerkanten som heter Documented Life Project.

Paperphenomenon finns det en sida som heter. Här härskar Kathy King, drottningen av interaktiva minialbum.

Foto folio style 3



Foto folios style 4



Foto folio style 5



Följande kurser var visserligen under 2014, men jag bloggade om dem under 2015

På kurs med Anna Dabrowska aka Finnabair - Daydreamer collage



På kurs med Anna Dabrowska aka Finnabair - Black beauty journal cover



På kurs med Anna Dabrowska aka Finnabair - Overemotional collage



Inspiration till det här fick jag från Documented Life Project

Presentkort med hållare



De här två minialbumen har jag kommit på idén till själv

Graduation cap minialbum modell mindre



Kellogsaskar blir minialbum

Inga kommentarer: