torsdag 16 januari 2014

Certificate in papercraft del 2

Då har jag även skickat in andra delen i den här certifieringen och svaret kom väldigt mycket snabbare än förra gången. Oops tänkte jag. Det här kan inte vara bra. Svaret jag fick var:

Good news, bad news, and good news.....

Goda nyheter, dåliga nyheter och goda nyheter....

Good news

For Unit 2 all you need to complete is the workbook, and you have done this extremely well. This is no feedback on this, it is either just a pass or fail, and you have passed, well done.


God nyhet

För andra delen behövdes det bara att svara på frågorna i arbetsboken och det har du gjort extremt bra. Det blir ingen feedback på detta utan antingen klarar man sig eller inte, och du har klarat dig, bra gjort.

Bad news

You didn't need to do the 3 recipe cards and items for Unit 2, just the workbook.


Dåliga nyheter

Du behövde inte göra de tre receptkorten och sakerna till andra delen, bara arbetsboken.

Good news

You can now use these recipe cards and items for other units.


Goda nyheter

Du kan nu använda dessa receptkort och saker för en annan enhet.

Jag kommer inte att använda de här grejerna till någon mer enhet. Vad det var kommer som varsina egna inlägg. Det som är kvar nu är att välja två av fyra valbara enheter, vilket innebär att bara två av dessa hade gått att använda. Därför har jag valt att göra helt nya saker till de två enheter som är kvar. Jag har inte bestämt vilka två enheter som jag ska välja. Det får framtiden utvisa.

Är du nyfiken och intresserad av Certificate in Papercraft så hittar du mer information här.

Inga kommentarer: