tisdag 17 september 2013

Inzpira magazine's utlottning av Maja Design's specialutgåva Sofiero

För ett tag sedan så hade tidningen en utlottning av Maja Design's specialutgåva Sofiero. Ett tag senare satt jag på Facebook och kollade på en affär som sålde pappren. Jag funderade på om jag inte skulle köpa serien när jag såg att i inlägget nedanför stod mitt namn. Mycket riktigt när jag sedan kollade min mail såg jag att jag hade vunnit hela serien. Jag har inte bestämt ännu vad jag ska göra med de här fina pappren. Här kommer bilder på de fina pappren - både fram- och baksidor.

Princess Margareta's Garden



Romantic picnic in the Park



Exuberance of flowers in bloom



Royal summer recidence



The magnificent Flowerstreet



Enjoying the lovely fragrance



Strolling down the Rose Path



The elegant Wine House

Inga kommentarer: